Totaal aantal pageviews

zondag 30 maart 2008

All Road Training van 15 maart 2008

Altijd weer een spannend begin van de dag, remmen bij het strand langs het Veluwemeer.


Deze keer met een bijzondere club all-road vrienden. Alle deelnemers waren lid (en dus afgevaardigden) van een speciale motorclub in Nederland, namelijk een waarvan alleen artsen lid kunnen worden.

Deze mannen waren op 2 na allemaal huisarts. Kijk maar of je jouw huisarts kunt herkennen!!

Als het vandaag fout gegegaan zou zijn, wat niet gebeurt is, dan had ik in ieder geval voldoende EHBO-kennis bij de hand gehad.

En dat huisartsen best een heel aardig stukje all road kunnen rijden hebben ze deze dag echt wel bewezen. Ik ken mijn huisarts alleen vanachter zijn grote statige houten bureau, onderzoekstafel of het verstekken van een noodzakelijk recept, maar zo kende ik het fenomeen huisarts nog niet.

Maar alle lof voor deze heren, ze kunnen er ECHT wat van................

Lekker bochten rijden over de onverharde paden die de Veluwe rijk is.
En zie dat aanlokkelijke stroompje water eens langs "onze " route. Niet naar kijken dus....

Ook deze huisarts heeft zich enorm vermaakt, net zoals ik mijzelf natuurlijk ook altijd weer vermaak op zo'n dag als deze.

Geen opmerkingen: