Dus achterwiel demonteren, motor op een kistje en bandenlichters erbij. Wel weer een tip voor mijzelf en wellicht anderen om die dingen ook mee te nemen. Je mag als trotse bezitter van een G 650 X Challenge trouwens van geluk spreken dat deze motor standaard is uitgerust met een luchtpomp welke eigelijk bedoeld is voor de luchtdemper.
Ton in actie om de lekke binnenband tussen band en velg te plukken. En het lukte Ton ook in het echt het euvel te verhelpen, en zo kon ik na een klein kwartiertje toch weer rijden.
Tip is wederom om het moertje van het ventiel niet strak tegen de velg te draaien maar juist tegen het ventieldopje, zodat het ventiel kan bewegen en niet direct afscheurt. Ton bedankt voor de snelle actie, zodat ik toch weer snel op de weilen was.
Tip is wederom om het moertje van het ventiel niet strak tegen de velg te draaien maar juist tegen het ventieldopje, zodat het ventiel kan bewegen en niet direct afscheurt. Ton bedankt voor de snelle actie, zodat ik toch weer snel op de weilen was.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten