Totaal aantal pageviews

zaterdag 10 oktober 2009

All Road Rit BDM Apeldoorn 4 oktober 2009

Zondag 4 oktober 2009 stond de BDM All Road rit in de agenda. Zo kom ik heel af en toe ook eens zelf aan rijden toe. Hele leuke dag om ook ex-cursisten weer eens te ontmoeten. Ook weer eens een gelegenheid om leden van de GS club te zien, maar bovenal om met al deze mensen een All Road rit te rijden. Bert maakte deze dag heel wat foto's en dan is het leuk om eens foto's te hebben van jezelf, want normaal staan er alleen foto's op mijn site van cursisten die deelnemen aan mijn ART of ORT. Nu dus eens zelf aan de beurt....

Onderweg ergens op de route zat een klein terreintje waar even gas gegeven kon worden. Dat werd door de meeste deelnemers aangegrepen om even eens los te gaan.
Nou dan doe ik natuurlijk graag even mee.

Even rondjes draaien dan weer de route op.Onderweg even stoppen om te tanken. De route was er een over de vele onverharde paden op de Veluwe. De totale route was ongeveer 130 kilometer vanaf BDM in Apeldoorn reden we richting Voorthuizen / Putten / Barneveld / Wekerom / Otterlo / Hoenderloo / Beekbergen / Lieren waar het eindpunt was. Na een hapje en een drankje weer naar BDM aan de Deventerstraat in Apeldoorn waar de Challenge weer op de aanhanger geladen werd om na een prachtige rit en prachtig weer naar mijn woonplaats in Duitsland af te reizen.
Ik wil Bert enorm bedanken voor de complete en perfecte organisatie van deze All Road rit.
Volgend jaar wil ik wel weer mee.......







Geen opmerkingen: