Totaal aantal pageviews

maandag 24 mei 2010

Make-over van de F800GS

Na de Marokko tour 2010 was mijn motor ietwat stoffig (vooral beschadigd door het vervoer) en heb ik besloten de kleuren nieuw leven in te blazen. Bij gebrek aan lava-oranje heb ik de motor in de BMW motorsport kleuren laten spuiten. Deze kans kon ik niet laten liggen.


Mijn maatje Gerard Hoefakker, een professional op dit gebied, wilde deze klus graag op zich nemen.
Eerst werden de zijdelen mat zwart gespoten.

Hier werd Gerard creatief en besloot eerst met blauw te spuiten.

Daarna kwam een rood biesje en uiteindelijk kwam wit aan de beurt.

Zie hier het prachtige resultaat van een creatieve professional, afgemaakt met blauwe Excel wielen.

De wielen zijn bij Haan Wheels in Schijndel op de originele naven gespaakt. Het achterwiel is van 17-inch naar 18-inch gegaan. Hierdoor heb ik meer keuze uit banden.














1 opmerking:

John ( Le African ) zei

Hans prachtig gespoten !
Goed idee om het in deze kleuren te laten spuiten, Ik mis nog een mooi zadel in deze kleuren !!

Een HP2 in deze kleuren zou ook mooi staan !

MVG
John ( Le African )